fbpx

Три трендови за дизајнирање логоa во 2023 година

Nov 2, 2023 | Новости | 0 comments

Без разлика дали сте дизајнер или користите бесплатен софтвер за правење на логоа, запомнете дека секогаш логото е она по кое клиентите го препознаваат брендот.

Како што брендовите се се по присутини on-line, така еволуира и иднината на логоата. Дизајнерите бараат нови и возбудливи начини да се изразат.

Овие три трендови на логоа оставаат свој белег во тековната 2023 година:

 

1. Носталгија

Насекаде, од модните писти па се до трендовите за веб дизајн, продолжуваме да гледаме ретро стилови кои се појавуваат со модерни пресврти.

Можете исто така да си играте со старите и новите елементи во вашето лого, балансирајќи ги на модерен и нијансиран начин. Размислете за логоа со комбинирани ознаки кои користат класични  фонтови заедно со авангардни форми на логоа. Палети на бои на слики што ги спојуваат пригушените пастели со црни или неочекувани шари од неон. Спојувањето на винтиџ изглед со современиот детал може да направи логото да се истакне.

Важен елемент на психологијата на логото е да се идентификува вашата целна публика и да се комуницира со нив на осмислен, релевантен начин. Ако вашето лого предизвикува познато, носталгично чувство во срцата на вашите клиенти, верувајте дека тие ќе го поврзат ова чувство со вашиот бренд. Pickleball брендот Nettie и брендот за чај Steep and Mellow се одлични носталгични лого примери кои се вклопуваат во современиот свет.

2. Помалку е повеќе (less is more)

Во денешниот бучен свет, преплавени сме со вишок – повеќе pop-up прозорци, известувања, бескрајни текови на содржина и комуникација. Понекогаш треба само да ја намалиме бучавата. Минималистичкиот дизајн на логото никогаш не излегува од мода и покрај конкуренцијата од трендот на неред – револтот на чело на генерацијата Z.
Некои минимални, но ефективни логоа што ги видовме во последно време, кои совршено го прикажуваат ова се машкиот бренд за нега на кожа Huron, персонализираниот велнес бренд Curology и Barcode брендот за пијалоци.

Едноставноста е најдобра кога е намерна, што значи дека минималистичките логоа бараат размислување и претцизност. Честопати се користат црно-бели или пригушени палети, за минималистичките логоа боите не се користат за да пренесат емоции, така што вашиот дизајн треба да биде експресивен, но концизен. Усовршувањето на деталите за типографија и растојание може да има големо влијание врз целокупниот состав и порака на вашето лого.

3. Мали букви

Типографските логоа секогаш ќе бидат во мода, а во 2023 година ќе видиме како се појавуваат широк спектар на трендови во фонтовите, особено малите букви. Сè, од елегантни фонтови со висок контраст до елегантни фонтови за скрипти се појавуваат во логоата и брендирањето и сите се во верзии со мали букви.

Фонтот и формата што ги користите во вашето лого треба да ви помогне да ја раскажете приказната за брендот, па затоа мора да ги изберете оние што ќе го претстават  брендот.

Славните брендови како lemme на Кортни Кардашијан и rhode на Хејли Бибер се два примери за мали логоа. Исто така, такви логоа може да видиме и кај онлајн бизниси како дигиталната клиника за домашни миленици pawp и платформата за свесно купување goodbuy.