fbpx

Што е дигитален маркетинг?

Mar 24, 2023 | Новости | 0 comments

Дигитален маркетинг се сите активности што се превземаат за да се промовираат производите, услугите или брендот на една компанија. Дигиталниот маркетинг рекламира и продава производи или услуги на потенцијалните клиенти преку онлајн платформи како што се веб-страни, Email, социјални медиуми, онлајн заедници на клиенти, вебинари итн.
Главната цел на дигиталниот маркетинг е истата како и на традиционалниот маркетинг, да се привлече публика и да се најдат потенцијални клиенти. Секоја интернет реклама што ја гледате, секоја содржина што ја читате и секоја слика што ја гледате онлајн е поврзана на некој начин со работата на дигитален маркетер.

Дигиталниот маркетинг е една од најбараните професии во моментов. Тој нуди широк спектар на можности за секого. Со континуираниот развој на технологијата, нема подобро време да станете дигитален маркетер отколку сега кога компаниите се дигитализираат односно го пласираат својот бизнис и на онлајн пазарот.

Како што технологијата се развива со нови иновации секој ден, многу бизниси ширум светот го променија начинот на кој луѓето комуницираат или примаат информации. Имено, бидејќи паметните телефони се достапни, повеќето луѓе имаат пристап до информации преку Интернет. Деновиве бизнисите ги користат предностите на технологијата што се развива за да најдат стратегии за зголемување на интеракцијата со клиентите. Бидејќи економијата се повеќе се врти на дигиталната страна, нема сомнеж дека дигиталниот маркетинг е тука и ќе остане и затоа е една од најдобрите опција за кариера.

Дигиталниот маркетинг е поле кое направи голем напредок во последните 15 години и продолжува да го прави тоа. Како резултат на тоа, иднината во дигиталниот маркетинг е светла и возбудлива, со многу можности за работа.

7 главни причини зошто треба да се запишете на академијата за дигитален маркетинг

 

Зголемена побарувачка за дигитални маркетери

Повеќето бизниси ја разбираат важноста од дигитализирањето, така што постои огромна побарувачка за експерти во оваа област кои ќе им помогнат да ги промовираат нивнте услуги и производи. Дури и врвните светски брендови се во потрага по нови дигитални маркетери кои можат да помогнат во зајакнувањето на нивните бизниси во ерата на новите иновации. Значи, ако научите дигитален маркетинг, ќе добиете сигурна работа.

Кариера која може лесно да се започне:

Еден од најважните фактори за дигиталниот маркетинг е тоа што поединци од која било сфера можат да се преквалификуваат во дигитални маркетери, под услов да имаат соодветни сертификати и/или искуство.

Не ви треба диплома од три или четири години во одредена област за да бидете успешни како дигитални маркетери. По завршувањето на нашата академија, ќе добиете сертификат за дигитален маркетинг без оглед на тоа што сте учеле претходно и да изградите солидно портфолио со неколку различни проекти.

За да учите дигитален маркетинг и да го работите тоа, се што ви е потребно е лаптоп, добра интернет конекција и добри интернет комуникациски вештини. Сè друго ќе следи.

Широки можности за кариера

Дигиталниот маркетинг нуди широки можности за кариера, бидејќи се состои од повеќе алатки кои посебно се изучуваат, но во пракса заедно се комбинираат за постигнување на најдобри маркетинг резултати. Кога ќе ги погледнете можните опции, ќе видите дека тие се и возбудливи и комплексни. Вие можете да одберете кои од овие правци најдобро ви лежат и тие да станат вашата специјалност.

Најчесто користени алатки, стратегии и канали за дигитален маркетинг достапни денес се:

– SEO

Search Engine Optimization (SEO) е важен елемент на секоја успешна стратегија за дигитален маркетинг. Оптимизацијата вклучува оптимизирање на веб-страниците за да се појавуваат повисоко на пребарувачот кога некој бара со клучни зборови поврзани со вашиот бизнис. SEO помага да се зголеми видливоста за бизнисите на интернет, што доведува до повеќе посети на веб-страните од потенцијални клиенти кои бараат производи или услуги.

– Social media marketing

Платформите за социјални медиуми се едни од најпопуларните алатки за дигитален маркетинг. Тие обезбедуваат одличен начин да се поврзете со вашата целна публика веднаш, да изградите односи со текот на времето и да останете во тек со трендовите и темите во вашата индустрија. Каналите на социјалните медиуми како Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube и други се корисни за споделување содржини. Можете исто така да ги користите социјалните медиуми за да водите кампањи или да промовирате специјални понуди и настани.

– Email marketing

Email marketing е една од најстарите форми на дигитален маркетинг, но останува многу ефикасен за да се стигне до потенцијални клиенти. Email кампањите ви дозволуваат да таргетирате одредена публика со персонализирани пораки прилагодени на нивните интереси или потреби. Тие исто така ви дозволуваат да следите колку луѓе ја отвориле пораката и кликнале на линкот во неа за да можете да ја измерите ефективноста на вашата кампања.

– Content marketing

Content marketing вклучува создавање вредни содржини како што се објави на блогови, видеа, подкасти, е-книги итн., се со цел да се обезбедат корисни информации кои ќе помогнат да се едуцираат потрошувачите за вашиот бренд/производ/услуга и на крајот да поттикнат продажба. Содржината треба да се креира имајќи ги на ум најдобрите практики за оптимизација за да се рангира високо на страниците со резултати од пребарувачот.

– Google analytics

Google Analytics е моќна алатка која обезбедува увид во перформансите на вашата веб-страница. Следи сè, од прегледи на страници, уникатни посетители, извори на сообраќај, конверзии и многу повеќе. Со Google Analytics, можете да добиете детални информации за тоа кој ја посетува вашата веб-страница и што прави на неа. Ова ви помага да идентификувате кои области на вашата веб-страница функционираат добро и кои треба да се подобрат за да можете соодветно да ја оптимизирате вашата маркетинг стратегија. Можете исто така да користите Google Analytics за да го следите успехот на различни кампањи и да одредите колку се ефективни во поттикнувањето сообраќај и конверзии.

– Landing pages/Lead generation

Lаnding pages/Lead generation се одлични алатки за дигитален маркетинг за почетници, бидејќи тие нудат лесен начин за генерирање на потенцијални клиенти, а истовремено обезбедуваат нешто вредно за возврат. Со генерирање на потенцијални клиенти преку овој тип на страници, бизнисите можат да дојдат до податоци за клиентите – овозможувајќи им подобро да ги таргетираат своите кампањи.

Ова се само неколку од многуте алатки за дигитален маркетинг достапни за почетници кои го започнуваат своето патување кон станување успешен дигитален маркетер! Од маркетинг на социјалните мрежи до кампањи за оптимизација и Email – има многу начини на кои би можеле да ги користите овие методи за да ја зголемите видливоста на производите и услугите, како и да добивате нови клиенти секој ден. Со толку многу опции при рака, на почетокот можеби изгледа застрашувачки, но штом ќе разберете како секоја од нив работи и како меѓусебно се надополнуваат- ќе бидете подготвени целосно да ги искористите сите придобивки што ги нуди дигиталниот маркетинг!

Атрактивна плата

Како што дигиталната индустрија продолжува да расте со текот на времето, потребата за дигитални маркетери се зголемува на пазарот. Компаниите нудат атрактивни и добро платени работни места. Важен фактор е што компаниите ги нудат овие неверојатни работни места со добари плати само на дигитални маркетери со искуство или на оние кои имаат завршено соодветна академија.

Поради зголемената потреба за дигитални професионалци, платите растат. Кога работите во продуктивен сектор кој рапидно расте, но се соочува со сериозен недостиг на експерти, можете и да преговарате за платата. Како експерт во оваа област, несомнено ќе бидете пред конкуренцијата, давајќи ви неверојатна можност да ја подобрите и проширите кариерата.

Во нашата земја просечна плата во 2022 година според it.mk изнесувала од 45.000 до 150.000 мкд.

Работни места незасегнати од рецесијата

Дигиталниот маркетинг е незасегнат од рецесија бидејќи е секогаш потребен во секое поле. Сè додека работната сила користи интернет и компјутер/телефони, секогаш ќе има потреба од дигитални маркетери. Изминативе година видовме дека тоа е и доказ со пандемијата. Додека бизнисите се обидуваат да ги преместат своите бизниси на интернет и да најдат нова публика и нови начини за маркетинг на нивните производи за да се истакнат меѓу нивните конкуренти, побарувачката за дигитални маркетери се зголеми.

Флексибилно работно време

Сите во денешно време имаме телефони, компјутери и пристап до интеренет во секој момент, ова ви озможува да ја работите оваа работа кога сакате и од каде сакате. Рекламите на социјалните медиуми можат да допрат до глобалната публика без разлика од кое место на светот работите и да се објавуваат 24/7, додека одредени алатки на дигиталниот маркетинг можат и  да се автоматизираат

Можете да започнете ваш бизнис:

Дигиталниот маркетер носи добра количина на знаење во различни онлајн алатки и платформи. Тоа им овозможува да започнат сопствен бизнис на интернет.  Дигиталните маркетери можат да прават веб-страници, да креираат производи и да ги продаваат на целната публика. Тие можат да работат како консултанти, или да ги продаваат своите услуги freelance.

Кога ќе одлучите да се запишете на нашата академија за дигитален маркетинг, можете да бидете сигурни дека тоа ќе биде паметна инвестиција, а не само дополнителен трошок!