fbpx

Што е брендинг и која е неговата важност?

Oct 25, 2023 | Новости | 0 comments

Брендот е идентитетот и приказната на компанијата по кои се издвојува од конкурентите кои продаваат слични производи или услуги. Целта на брендингот е да останете во мислите на целната публика и да станете нивната прва опција.

Брендовите се ефикасен начин компаниите да ја пренесат својата визија. Брендот појаснува за што се залага компанијата и зошто. Брендот, исто така, се однесува на целокупното искуство кое едно лице го има при интеракција со бизнис – како купувач, клиент, следбеник на социјалните мрежи или обичен минувач.

Накратко, тоа е процес на истражување, развивање и примена на збир на карактеристики на вашата организација, така што потрошувачите можат да почнат да го поврзуваат вашиот бренд со вашите производи или услуги.

 

Важноста на брендингот

Вашиот бренд е веројатно една од најважните работи за вашата организација. Тоа ѝ дава идентитет на вашата организација, го прави вашиот бизнис незаборавен, ги охрабрува потрошувачите да купуваат од вас, го поддржува вашиот маркетинг и рекламирање и носи гордост на вашите вработени.

 

Придобивки од брендингот:

1. Влијание врз одлуките за купување

Брендингот може да биде одлучувачки фактор за потрошувачите кога ќе носат одлука за купување. Всушност, студијата Razorfish од 2021 година покажала дека 82% од анкетираните потрошувачи купуваат од брендови што се залагаат за поголема мисија или цел. Околу 67% велат дека брендовите од кои купуваат ги прават подобра личност.

    2. Создава идентитет за вашиот бизнис

    Брендот се протега надвор од производот или услугата на компанијата. Брендингот му дава идентитет на вашиот бизнис. Тоа им дава на потрошувачите нешто со кое се приврзуваат.

      3. Им помага на клиентите да го запомнат вашиот бизнис

      Брендингот го прави вашиот бизнис незаборавен. Тоа е лицето на вашата компанија и им помага на потрошувачите да го разликуваат вашиот бизнис на секој медиум.

        4. Го поттикнува рекламирањето и маркетингот

        Брендингот ги поддржува вашите напори за маркетинг и рекламирање. Тоа ѝ помага на вашата промоција да направи дополнителен удар со препознавање и влијание.

          5. Гради поддршка на вработените

          Брендингот носи гордост на вашите вработени. Кога ја брендирате вашата компанија, не само што го давате вашиот деловен идентитет, туку создавате и угледно, високо ценето работно место. Доброто брендинг носи добри вработени.

          Брендингот е во натписите на социјалните мрежи, палетите на бои на билбордите и материјалите што брендовите ги користат за нивното пакување. Компаниите кои создаваат големи брендови знаат дека нивниот бренд идентитет треба да живее насекаде. Тие знаат дека нивните имиња се протегаат многу подалеку од етикетата и можат да ги наведат потрошувачите да ги изберат нивните производи од големата низа на опции.

          На пример, брендот Coca-Cola има едно од најпрепознатливите логоа ширум светот. Класичните црвено-бели букви, живописните уметнички дела и препознатливиот фонт го привлекуваат вниманието на купувачите повеќе од еден век. Откако го издржа тестот на времето, брендот Coca-Cola е доказ за моќта на постојаното, успешно брендинг кое потрошувачите го засакаа. Брендингот е итерактивен процес и бара стапување во контакт со срцето на вашите клиенти и нивниот бизнис.

          SPIN TO WIN!

          • Испобај си ја среќата за да добиеш ваучер за било која од нашите академии!
          • Едно вртење од маил.
          • Без мамење!
          Сврти го тркалото