fbpx

Како веб-страниците заработуваат пари (како може и вашата веб-страница?!)

Jan 29, 2024 | Новости | 0 comments

Дали имате ваша веб-страна или блог со кој би сакале да заработувате пари? Можеби сè уште немате, но сте виделе илјадници „блогери“ кои заработуваат од веб-страниците. Зарем не би било убаво да го надополните вашиот буџет или дури и да го замените со приход кој ќе го добиете од ваша веб-страница?

Иако оваа идеја може да изгледа неодстижна, можеби ќе бидете изненадени кога ќе дознаете колку луѓе заработуваат од веб-сатраници за теми што ги интересираат.
Што треба да направите за преку веб-страна или блог да заработувате пари ќе ви објасниме во оваа објава.

Сообраќај, сообраќај, сообраќај

Најважниот дел од секоја стратегија за монетизација на веб-страниците е сообраќајот. Без сообраќај, вашата веб-страница би можела да ја има најдобрата содржина во светот за која никој не знае. Повеќето сопственици на веб-страни трошат повеќе време за да пронајдат нови начини за генерирање сообраќај отколку која било друга активност поврзана со страницата.

Ако не сте запознаени со терминот сообраќај на веб-страницата, тоа едноставно се однесува на бројот на единствени посетители што ги добивте. Вообичаено, ова се одредува на месечна основа, иако многу алатки им овозможуваат на сопствениците на веб-страниците да гледаат дневна статистика. Ова е корисно кога објавувате нова содржина и сакате да следите колку луѓе ги гледаат вашите неодамнешни објави.

Откако ќе креирате веб-страница, како всушност генерирате сообраќај кон неа?

Иако постојат бројни ефективни методи, најпопуларните методи за генерирање сообраќај се:

Оптимизација на пребарувачот (SEO)

SEO се однесува на оптимизирање на вашата веб-страница за главните пребарувачи како што е Google. Голем процент од сообраќајот на веб-страниците (понекогаш и до 75%) доаѓа од Google, Bing, Yahoo и други популарни пребарувачи.

За да успеете да заработите од вашата веб-страница, треба да ја прилагодите на пребарувачите. Ова им овозможува на читателите да ја најдат баш вашата содржина меѓу илјадници или дури милиони други веб-страници.

Правилната оптимизација е динамична компонента. Google и другите пребарувачи периодично ги менуваат своите алгоритми за пребарување со цел да ги избегнат веб-страниците кои немаат квалитетна содржина и да ги наградат оние кои се грижат содржината на нивните веб-страници да е квалитетна и точна.

Социјални медиуми

Популарноста на социјалните медиуми како што се Фејсбук, Инстаграм и Твитер го направија активното присуство на социјалните медиуми неопходност за придвижување на нов сообраќај кон вашата веб-страница. Не само што вашата веб-страница треба да има лесно достапни врски што ќе им овозможат на читателите да „споделат“ содржина преку Фејсбук, туку и вашата веб-страница треба да има активна страница на Фејсбук и Инстаграм што е привлечна за читателите.

Маркетингот на Фејсбук и Инстаграм претставува сосема друг агол што често може да допре до читателите и потенцијалните клиенти кои тешко се наоѓаат само користејќи конвенционални маркетинг техники и најдобри практики за оптимизација.

YouTube

Многу успешни веб-страници, исто така, ја сфатија моќта на маркетингот на споделување видеа YouTube. Како сопственик на веб-страница, можете да креирате интересни и корисни видеа што потенцијалните читатели можат да ги гледаат и споделуваат со другите. Целта е да ги привлечете овие читатели да ја посетат вашата веб-страница врз основа на содржината што сте ја споделиле преку YouTube.

YouTube секоја година ја зголемува популарноста и многу експерти се согласуваат дека целосниот маркетинг потенцијал на YouTube сè уште не е достигнат.

Списоци со e-mail адреси

Сигурно ви се случило кога ќе посетите некоја веб-страница да ви биде понуден бесплатен производ (како што е е-книга) во замена за вашата адреса за е-mail. Верувале или не, ова е многу ефикасна техника за генерирање на нов сообраќај и продажба на вашата веб-страница.

Списокот со е-mail што ќе го добиете е полн со луѓе кои имаат интерес за вашите производи или информации. За разлика од конвенционалните спам-мејл листи кои испраќаат понуди до илјадници луѓе кои можеби имаат или не мора да имаат интерес за одредена тема, вашата листа на е-пошта е полна со потенцијални клиенти.

Можете да споделувате нова содржина со оние кои ви оставиле e-mail или да им обезбедите специјални зделки достапни само за претплатниците на е-пошта.

Заработувајте пари од целиот овој сообраќај

Откако успешно ќе започнете да имате сообраќај кон вашата веб-страница, всушност можете да започнете да заработувате пари. Рекламирањето е убедливо најдобриот начин за генерирање приходи од вашата веб-страница. Некои компании ќе ви плаќаат само за бројот на посетители кои доаѓаат на вашата страница, додека други бараат посетителот да изврши некоја акција (како што е купување или кликнување на врска) за да добиете пари.

SPIN TO WIN!

  • Испобај си ја среќата за да добиеш ваучер за било која од нашите академии!
  • Едно вртење од маил.
  • Без мамење!
Сврти го тркалото