fbpx

5 трендови на веб дизајн во 2023 година

Nov 2, 2023 | Новости | 0 comments

Без разлика дали денешниот веб дизајн ја одразува ерата на уживање во себе, носталгија, максимализам, минимализам или дури и вештачка интелигенција, едно е јасно – ние сме во ера на брзи промени. Дознајте како веб-дизајнерите се движат низ овие трендови во 2023 година.

Во оваа ера на дигитално забрзување, на секои неколку дена слушаме за нова алатка за вештачка интелигенција која може да ги промени нашите работни процеси. Додадете го тоа на неверојатната брзина во која се трошат идеите и информациите, климатските промени и рецесијата, не е ни чудо што се чувствувамe преоптоварени. Сè е екстремно. Дали активно учествувате во истражувањето на новите технологии и иновации или останувате во комфорната зона на познатото?

Во оваа објава, ќе се обидеме да го отсликаме духот на денешните веб-практики и да истакнеме некои од инспиративните идеи што ги најдовме, а кои сигурно ќе го поттикнат и стимулираат умот.

1. Goblin Mode – максимализам

„Goblin Mode“ е избран за Oxford Word за 2022 година. Не е тајна дека ние, како општество, полека се впуштивме во самоуживање во изминатите неколку децении. Понекогаш е срамно, а понекогаш и претерано, но можете да го видите ова во сите аспекти на западниот живот. Атлетска модна облека, купување сè преку Интернет, нарачување брза храна кога се чувствуваме мрзеливи и уживање во најновите ТВ серии. Ова се само некои примери на модерното живеење кои создаваат совршена атмосфера за пробивање на нашиот внатрешен гоблин, а интригантно е да се размислува како тоа ќе влијае на веб дизајнот во иднина.

Овие новоразвиени општествени норми, како што отсликува терминот гоблин, се интересни кога ги поврзуваме со UI и UX дизајнот. Во неговото јадро, дизајнот на UI и UX е поле засновано на стандарди, најдобри практики и проучување на корисниците, притоа обидувајќи се да биде што е можно поинклузивен. Еден од начините на кои го гледаме овој тренд на дело е преку гоблин веб-страниците кои го ставаат брендот на прво место, пред корисникот. Тие се стремат да го зајакнат присуството на брендот, правејќи ја веб-страницата незаборавна и привлечна користејќи груб стил, преплавени слики, дупликати, силни бои, груби анимации на влезот, повеќе предмети итн. Можеме да се заљубиме во овие веб-страници или да ги критикуваме, но не можеме да се преправаме дека никогаш не сме користеле еден или два од тие трикови за да го подобриме корисничкото искуство на веб-страницата.

Студиото Bornfight е мала агенција која е специјализирана за веб-продукција. Нивниот гоблински став се манифестира преку тонот на гласот на нивната веб-страница, кој е донекаде дрзок. Земете го нивниот забавен банер со колачиња, на пример – „животот е горчлив, затоа користиме колачиња“, или искреното тврдење дека тие работат за комплименти и пари, и огромните, а сепак прекрасни, лебдечки анимации на слики што се преклопуваат.

2. Едноставност и минимализам

Од другата страна на спектарот на максимализмот, гледаме движење на едноставноста што тврди дека сè што ни треба е рамнотежа. Овој тренд создава пријатно и релаксирачко искуство за корисникот и е спротивен на максимализмот.

Оваа година гледаме се повеќе веб-страници кои ја истражуваат едноставноста преку намалување на деталите, барајќи да се постигне анонимност.

Овие веб-страници понекогаш делуваат како структура или дизајнирана рамка, користејќи минималистичка типографија, ограничен опсег на стилови на типови во страницата, пригушени бои што се усогласуваат со големи слики или со аморфни илустрации што ги заменуваат деталните UX-илустрации. Покрај тоа, на моменти ќе најдете и некоја минимална анимација.

Изненадувачки, може да биде тежок процес да се дизајнира веб-страница како оваа, бидејќи е потребна зрелост на дизајнерот за да разбере каде лежи суштината и што е излишно.

Templeton Clothing е веб-страница за е-трговија од Баварските Северни Алпи. Уште на првиот поглед се разбира нивниот став. Без зборови, тие бараат од вас да се олесните и да се движите. Целокупните црно-бели линеарни граници и големите слики одговараат на нивниот „анти-дизајн, истакнувајќи ги производите како главна работа и брендирањето како секундарно.

3. Задоволство во патување со веб-страница

Пред да се направи веб-страница, се мапира движењето на корисникот и според тоа од функционални причини се создаваат структура и рамка. Прашањето што го поставува овој тренд е, какво е ова патување на корисниците и како би требало да изгледа во 2023 година?

Овој пристап на „задоволство“ нè инспирира да почнеме да размислуваме за веб-страницата како 3-димензионално искуство. Се разбира, севкупната цел е да ги задржиме корисниците вклучени и љубопитни и да ги водиме напред по патот со изненадувања. Одличен пример за такво весело задоволство е анимираниот курсор, кој може да игра важна улога во подобрувањето на корисничкото искуство во веб дизајнот.

Додавањето анимации, маркетинг пораки и хумористични мотиви може да го олесни корисничкото искуство и да ја зацврсти врската помеѓу корисникот и брендот. Се чини, засега, клиентите немаат силни чувства за овие области, што ги прави идеално место за ослободување на нашата креативност.

Студио Брот е дизајнерска агенција која се фокусира на рекламирање и брендирање. Нивните услуги се расчленети и поедноставени, претставени на корисникот во форма на метафора за печење леб (Брот – германски за леб). Се заљубивме во нивните навигациски техники и различните анимации низ веб-локацијата кои секогаш ве држат на работ, правејќи ве да се прашувате што да очекувате следно.

4. Е-трговија – речиси допирливо искуство

Како дел од границите помеѓу физичкото и виртуелното, фасцинантно е да се предвидат промените во сферата за е-трговија. Од една страна, физичкиот дизајн станува хипер дигитализиран, но од друга страна, некои смели веб-страници за е-трговија сугерираат сензуално, допирливо искуство за купување.

Со добра причина, многумина од нас уживаат кога влегуваат во продавница за облека, мириса на нова облека, можете да ја пробате кошулата и да ја почувствувате мекоста на ткаенината. Овој веб-тренд се обидува да репродуцира вистинско искуство за купување преку интерактивни прикази на производи кои додаваат уште еден слој на димензија за да го направат целиот процес на купување речиси опиплив.

Дури и со мал буџет, можете да се обидете да ги стимулирате сетилата на корисникот користејќи  ротација и 3Д анимации – сè за да го охрабрите корисникот да истражува. Ова создава моќно, незаборавно чувство на откривање на карактеристиките, аглите и осветлувањето на производот со одлично чувство на разиграност. Трикот е да разберете како вашиот производ се разликува од другите и како да го натерате корисникот да комуницира со него.

Грејс е нутритивен производ, со влијателен пристап кон маркетингот. Тие им дозволуваат на корисниците да го симулираат искуството на отпакување, играње со пакетот и откривање на производот преку внимателно направено патување на корисникот што не е возможно ни во физичката продавница.

5. Носталгија во време на дигитално преоптоварување

Понекогаш сакаме да бидеме во првите редови на технологијата како добри корисници, да читаме статија и да научиме нова алатка или техника и да ги споделиме нашите откритија со нашата заедница на веб-креатори. Но, одвреме-навреме, претпочитаме да ја прескокнеме кривата на учење, да се гушкаме и да се држиме до удобното минато дури и во оваа ера на дигитално забрзување. Сè уште гледаме многу мотиви од 80-90-тите. Она што го сметаме за интригантно е копнежот за стара технологија, како првиот компјутер што го имавме дома или компактниот диск плеер со глупав изглед.

Значи, за оние кои заостануваат меѓу нас или за оние со наклонетост кон Y2K, особено ги забележуваме колажите, пикселизацијата, силните бои, интерфејсот сличен на MS-DOS и влијанијата од старите игри.

Hie е агенција за таленти за креатори на содржини. Тие користат носталгични предмети и ги креираат од современа гледна точка. Оваа разиграност е дизајнирана да ја скокотка нашата љубопитност и да не привлече.